09 May 2012

aku "independent girl"

yeezzaaa....hari ne ari ptama ak keja...bukan keja apa..part time ja slama dua bulan ne...drpd tda buat pa2 kn...paling ku harap, benda ne tidak mengganggu study aku...& hope ak dapat manage waktu ak study n keja dgn betul..huhu... pa mau cakap ar,.,, o ya..penat gilak! haha...hmm..sgt penat walaupn aku hanya kerja slama 5 jam..susa ba keja ne,,,tba2  ja ak tpikir masa dpn aku nnt cmna...tp tiapalah..org bilang timba pengalaman dulu..nnt suda biasa, kurang2 suda penatnya 2 kn,.,hehe... bos2 semuanya baik2 belaka,,,bos bsar ndatau la coz tda pla dia ne ari,,(nasib baik)... then senior2 guide kami n u know what,,,snior ak 2 bru lepasan spm..haha...tpksa la drg mengajar kakak2 baru drg ne...tp small d pieces ja wa,,bukan susa mau handle td,.,hehe,knalan pn rmai n kebanyakkannya student la...poli n ntah pa 2,,lpa aku...
paling buduh aku rasa time ak p tndas td.,.boleh2 nya ak tertinggal BB fon ak d tndas,,astaga,,suda la fon c bos bsar ku..mati ak joe d marah gara2 mengasi ilang hp c kesayangan..hehe...nasib la aku dpt patah balik cr 2 hp..lau aku lmbat dua minit 2 mungkin ilang dr pandangan suda..huhu palis2..

k la..penat ba ak ne,,,mau brehat2 lu k tgk 1 piece...nite fellows! :)

No comments:

Post a Comment