23 December 2011

i am strong :)

it doesnt mean i am weak because i forgive them.. it is because i am strong enough to know that people make mistakes.

18 December 2011

............. !!!!!!!

cikit2 tipu..cikit2 mnyakitkn ati...ckit2 men padam syak...bila suda bgini..cm kita pla tlmpau emo..cm kita yg salah coz ckit2 marah..ckit2 sakit hati...what?? pkir la wa aku ne spa....damn...ndatau la pa yg d mau...malar bgini...baru 2 lariii....kalau kita lbih2 d bwat...suru buang ini buang itu klu nda d ska...lau gitu aku pn mau ba...buang 2 suma yg mnyakitkn ati aku..dapat?? jan sibuk ptahankan hbgan ne kalau diri sndri sibuk merosakkan hbgn ne... AKU SAKIT HATI YG TERLAMPAU LAMPAU..

13 December 2011

FuCk! 1 Word, Juz 4 u Mr.

well...ada la ne org tua yg sdikit tidak brtanggungjawab.. aku mau crita pn malaz ...menyakitkn hati ja... sedar la oi..ko 2 dipandang tggi oleh masyarakat... takkan ko x tau adab n peraturan dalam hidup.. nama ja insan berpendidikan tp macam taik bah... boleh2 nya ko tipu kami crita itu ini tapi last2 nehhh... shit.... hanya omong kosong... Tuhan mang adil..sentiasa tunjukkan kebenaran.. nasib baik ada org yg "terlepas cakap"...haha... nda pa la...aku bukan mau sumpah apa2 ka...niat nda baik ka...tp cara ko 2...harap2 rezeki ko lmbat cm siput... toodles!

:')

12 December 2011

atleast, i knew im not really important

when i saw that post, my heart stop for sudden... i dunnoe what im going 2 do next.. should i smile or should i b sad..smile bcoz atleast he had somebody 2 cheer him... sad bcoz atleast i knew im not really important 2 him.. im not being jealousy... i juz thinking bout my position.. im sure when all of u stand as myself, u'll know how it feels being d girl who didnt realize bout her own existing........

Web PKK bikin Tekanan? :p

haha..cian ku tgk kawan2 ku tekanan ma web pkk..nda dpt cek2 ne,,besa la 2,,jem kn...bribu student try cek time2 gni...ilek macha...yakin ja semuanya ok.. :)

yg dapat asrama 2,, tahniah...jan lpa bayar RM60 d bsn ya...haha....  yg nda dpt 2,,pa leh wat,,mungkin bukan rezeki suda tggal d kamsiz...

bg yang dpt result meletup, congrates bebeh...kekalkn prestasi anda...aka...keep up d good work..haha..tulisan2 yg selalu ada d reportcard skul dulu kn..haha...bg yg dapat result kurang memuaskn,, x apa..cuba lagi k...skali gagal bukan beerti gagal selamanya..pahatkn dalam jiwa n minda,,,"ndamau main2 suda..mau seriuz suda ne sem dpn" hahaha.... bgitu lah kata2 student lau suda terkena skali...matciam aku la kata kan,,dlu2 syak...ndamau suda aku..haha..hasilnya aku dapat kputusan mletup sem lpaz :p Thanx 2 God coz He ody show me d rite path of my studies :)))

aku nda la tekanan sal result ari ne coz aku dak praktikal,,,nda payah sibuk2 mau cek result...juz happy tgk kawan2 post d wall masing2 sal result,,lucu ne,,,ada yg tekanan..ada yg happy...sedey,,ilek macha..haha lagi satu aku excited mau tau result ehem ku ne yg suda sem akhir...gudluck ya..pa2 pn,,,me owez support u... :*

o ya...bg yg baru masuk poly ari ne,,, welcome n gudluck freshies,,,,jan bwat masalah d poly ok,,,b a gud junior ,,,jan mau treeepppp syak lebih.... bg abang2 kakak2 intergrasi,,,gudluck juga.... :)

ok peepz....palan2 kamu ar...ini barang mesti mau tenang,,,kita2 syak ba.. :p

11 December 2011

Cara Maw Cairkan Perempuan (Lawak)

Pada zaman dahulu, ada seorang puteri yang cantik rupawan. Namanya Puteri Sheila on 7Eleven. Sejak lahir lagi puteri ini telah terkena sumpahan. Apa je menda yang dipegang oleh puteri akan cair. Oleh sebab tu, semua lelaki tak mahu dekat dengan puteri sebab takut, kalau puteri tu terpegang mereka maka meraka akan cair jugak.
Maka musykil la Ayahanda nye kerana alamat tak kawin la puterinya itu. Maka, dengan nasihat memanda perdana menteri, Maharaja pun membawa puteri berjumpa dengan seorang bomoh untuk berubat. Mengikut kata bomoh tersebut, puteri akan terlepas dari sumpahan jika puteri dapat memegang sesuatu yang tak kan
cair. 

Tapi bomoh itu
sendiri pun tak tau apakah benda tersebut.
Atas cadangan memanda perdana menteri, Maharaja telah mengistiharkan bahawa barang siapa lelaki yang dapat membawa sesuatu, yang apabila puterinya pegang tak cair, lelaki itulah yang akan kawin dengan puterinya itu.
Maka pada hari itu, berduyun-duyun lah lelaki datang membawa benda masing-masing dengan harapan dapat menjadi menantu raja. Kemudian, pertandingan pun berlangsung..... 

Muncul lah lelaki yang pertama,
Maharaja: Ha, apa benda yang kau bawa tu?
Lelaki#1 : Hamba membawa batang logam Titanium. Logam inilah yang paling keras dalam dunia. Pada zaman akan datang, logam ini menjadi batang golf, bateri dan
kapal terbang.
Maharaja : Ok, biar puteri Beta pegang benda itu.
Lelaki#1 : Silakan....
Maka puteri itu pun pegang la logam Titanium itu.Ahhhhhh Cair nampaknye logam itu. Kecewa lah lelaki itu, Maharaja dan tuan puteri...

Muncullah lelaki ke-2.....
Maharaja: Ha kamu! Apa yang kamu bawa tu?
Lelaki#2: Hamba membawa batu berlian. Menda ini lah yang paling keras dalam dunia. Pada masa akan datang,menda ini bukan saja menjadi perhiasan malah digunakan untuk memotong besi dan digunakan untuk menggali minyak di dasar lautan.
Maharaja: Kalau begitu, biar puteri Beta mencubanya.
Lelaki#2: Silakan.....
Maka puteri itu pun memegang le berlian tersebut.Ahhhhhhhh Cair jugak berlian itu nampaknya. Kecewa la lelaki itu, maharaja dan puteri.

Seterusnya, lelaki-lelaki lain pun mencuba juga tapi malangnya semua benda yang dipegang oleh puteri tetap cair hendaknya...

Kemudian muncul lah elaki yang terakhir. Eh!!Dia datang berlenggang je tanpa membawa apa-apa pun di tangannya!

Maharaja: Hey Kamu! Apa yang kamu bawa? Kenapa datang berlenggang je?
Lelaki: Patik ada membawa benda tuanku. Tapi benda hamba tu ada dalam poket hamba ini.
Maharaja: Kalau begitu, keluarkanlah benda kamu tu.Biar puteri Beta cubamemegangnya.
Lelaki: Tak boleh tuanku. Kalau puteri nak memegangnya,seluklah dalam poket hamba ini...
Maharaja: Hmmmm.... Kalau begitu, baiklah!
Maka terpaksalah puteri itu menyeluk dalam poket lelaki itu. Puteri teragak-agak sebab puteri tak tau apa yang ada dalam poket lelaki itu.

Kemudian puteri terpegang sesuatu... Mukanya merah menahan malu. Lelaki itu hanya tersenyum saja. Tiba-tiba puteri menarik tangannya kembali. Puteri berlalu dari situ kerana malu. Maharaja hairan... Maharaja tanya puterinya

Maharaja: Anakanda dapat pegang sesuatu?
Puteri: Dapat....
Maharaja: Benda tu cair?
Puteri: Tak....
Maharaja: Baiklah, dengan ini Beta istiharkan lelaki ini menjadi menantu Beta!

Lelaki: Hehehehehehehehehehehe.......


(jumpa crita ne td.lucu..hihi)

i dont want ~~

i know i dont have d rite 2 b jealous... i dont hav d rite 2 make u feel like "pengongkong".. i dont hav d rite 2  mad at u..i dont want 2 think deeply about it n then hurt my own feels...i dont want all that..seriously i dont want 2 b like this..pliz..dont blame me..blame my heart...blame my brain n my mind 4 doing like this......

Tell me who's perfect?

 i was perfectFor the circusif he dared me, i do itLove makes you stupidi gave it up, But i guess it was not enoughCause he never seemed satisfied
i Know i'm not perfectBut at the end of the dayWho is ?
he wanted someone thats perfectWell OkayBut can you tell me Who is ?

he set the barJust above the starsA rocket could'nt reach itBut i still kept on reachinghe watched me tryAt least a thousand times
If he loved me, he'd stop me But noi Know i'm not perfectBut at the end of the dayWho is ?


10 December 2011

abang sayang adik ( sad story )

Aku ada abg..Dah lama berpisah..Tapi aku selalu utus surat kat die yg kat kampong..Satu pon x berbalas..
2 Tahun lepas..Aku menikah tanpa izin abang..Sebab puas aku cari tapi x jumpa dia..Sepanj…ang perkahwinan aku..Aku x tenang..
Cuti sekolah yang lepas..Aku ajak suami aku balik kampong..Aku nak bersihkan rumah pusaka makl dan ayah.. Semasa membersih rumah using tu..Aku tersapu surat yang aku kirimkanpada abangku 2 tahun yang lalu..Sebelum aku menikah…suratnya macam ni..
“Khas buat abangku,
Abg, ko ingat lagi x..
Mak ngan ayah meninggal mase aku Darjah 5..ko plak Tingkatan 5.., Masa tu diorang eksiden sebab nak beli kek befday aku sebab aku baling semua perhiasan kat umah kite, sampai mak terpaksa pegi beli ngan ayah..Tapi aku hairan mase tu, ada satu bekas kaca yg aku pecahkan..tbe2 banyak air keluar..Tapi ko cepat2 lap lantai umah kite..Tapi aku x amik kisah pon sal hal tu..
Sebelum pegi, diorang cium kita berdua. Diorang cakap
“ Abg, ko jaga adik. Jangan bagi nangis. Kalo mak dah xde, ko jangan tinggal die. Ingat sket mak ngan ayah ko ni..Jangan sesekali biar die sorang-sorang “
Ko ingat x..
Sebelum diorang pegi beli kek, ko balik dari sekolah, ko belikan aku pengikat rambut warna biru, sebab ko ske warna biru kan..Tapi aku campak kat longkang belakang umah kite, Sebab aku suke warna pink. Lepas kejadian tu..ko x penah ucap bufday kat aku lagi..Sampai sekarang..
Abg, ko ingat x..
Kita hidup 2 orang je lepas tu, ko x sekolah lagi..Ko pegi mana pon aku xtau..Tapi malam malam baru ko balik dan xpernah cakap ngan aku, Ingat tak, aku masak untuk ko, Tapi ko xmakan pon..Last2 pagi esok aku nampak ayam2 yg makan.Ko x penah ucap terima kasih kat aku.
Abg, ko ingat x..
Pernah sekali aku mintak duit nak pegi sekolah, Tapi time tu ko tengah tido..Aku amik Dua riggit dalam poket jeans ko..Masa balik sekolah, ko lempang aku sampai mulut aku darah. Tapi ko x pujuk aku balik pon..Tapi keesokannya,nasib baik luka tu dah elok..
Abg, ko ingat x..
Semasa umur aku 18 tahun..ko hantar aku kat Kuala Lumpur, umah Pak Long..ko cakap ko ada hal..Tapi sampai sekarang ko x datang amik aku..Berpuluh surat aku titipkan bersama airmata aku pada kau..Kenapa tiada sebarang balasan..Kenapa abg??
Sekarang umur aku dah mencecah 26 tahun, dan umur ko dah pon 32 tahun, aku sudah pon disunting orang..Ketika hajat untuk menikah aku sampaikan surat lagi pada engkau..Kenapa kau diam je? Kenapa ko x cakap apa2? Aku perlu izinmu sebagai wali aku..
Abg,
Jika kau dapat surat ni..Katakanlah pada aku..Ada apa sebenarnya yg sedang berlaku..
Salam sayang,
Adik.”
Aku mula terasa yg teringin nak selongkar rumah pusaka ni…Yelah.. Nak balik jarang sangat..
Masa aku buka balik almari aku yang buruk yang dah kena makan anai2..Tibe ada satu kotak besar jatuh and banyak kotak2 kecik serta sampul2 surat..
Dan tiba2 aku terpandang satu surat yang cantik sangat…dan aku buka…
“Assalamualaikum..
Kehadapan adikku yang jauh di mata ..
Maafkan abg kerana tidak membalas satu pon surat yang engkau kirimkan..Kerana aku tidak berdaya sayang..
Aku masih ingat detik kemalangan mak dan ayah kita..Iye, kau pecahkan perhiasan rumah..Tahukah kau salah satu perhiasan di situ adalah hadiah untukmu?? Mesti kau tidak perasan..Yang pecah itu adalah sebuah balang ikan emas yg telah aku, ayah dan mak belikan untuk kau..Tahukah kau ayah masih berhutang dengan apek yg jual ikan tu di pekan..
Adikku sayang..
Aku tau kau tak suka warna biru..Tapi aku beli pengikat rambut itu untuk kau..Supaya kau akan ingatkan aku sentiasa bila kau pakai pengikat rambut itu..Walaupon kau dah campakkan pengikat rambaut tu..Aku dah ambil balik, dan basuh..dan telah aku letakkan dalam sebuah kotak kecil di rumah kita..Nanti kau ambil ya..
Adikku sayang..
Jangan lah kau bersedih kerana aku sudah tidak ucapkan lagi tanggal hari jadi mu..Kau pon sudah lupa ya..Pada tarikh itulah kedua orang tua kita meninggal..Aku tak sanggup melihat tangisan engkau bila aku ucapkannya..Aku harap kau mengerti..
Adikku sayang..
Tahukah kau kenapa aku hanya balik bila malam saja..Kerana aku bekerja di pekan..Mengangkat guni2 untuk letak dalam lori..Untuk menyara engkau..Untuk membeli buku sekolah engkau, makan kau, baju-baju engkau dan semua persiapan kau..Kerana masa itu,..Kau sangat terkenal dengan kecantikan kau, Ramai yg memuji..Aku harus sediakan perhiasan untuk kau..Supaya kau tidak rasa malu..Aku tidak pulang siang hari kerana aku takut jika engkau dicerca kerana abangmu yg kelihatan seperti pengemis ini..
Adikku sayang,
siapa cakap yg aku tidak menjamah masakan kau..Aku akan makan masakan itu sebelum subuh..Sebab aku perlukan tenaga untuk siang hari, dan aku makan semasa engkau tidur..Supaya jari-jarimu tidak tercedera dan kasar semasa basuh pinggan dan matamu tidak bengkak kerana menemani aku makan..
Adikku sayang,
aku malu untuk ucapkan terima kasih..Kerana engkau banyak berkorban untukku..Kau menyediakan makanku dan segalanya..Adakah ucapan itu cukup untuk membayar semuanya?? Jika aku ucapkan terima kasih..Biarlah aku ucapkan di akhir hayatku..Kerana terima kasihku untukmu adalah ntuk semua yg kau lakukan semasa hidupku..
Adikku sayang,
Maafkan aku kerana aku memukulmu..Tahukah kau mencuri dan mengambil barang tanpa kebenaran adalah berdosa? Aku tidak sanggup untuk mengherdik kau lalu aku putuskan untuk memberi pengajaran yg akan kau ingat sampai bila-bila..Betulkan..selepas kejadian itu..Kau sudah tidak mengambil barang orang lain sesuka hati kan?? Itu tandanya perbuatanku tidak sia sia kerana aku dapat mendidikmu..Dan tahukah kau aku berhempas pulas menyapu minyak dibibirmu pada malam itu ketika kau tidur?Aku keluar mencari pucuk jambu batu dan menggilingnya sehingga batu lesung itu turut menggiling tangan aku..Sakit yang amat sangat..Tapi aku tetap teruskan dan Alhamdulillah..aku Berjaya mencuci kesan minyak dan ubat itu sebelum kau bangun..Aku tidak mau bengkak itu mencacatkan wajahmu yang cantik itu..
Adikku sayang..
Maafkan aku kerana terpaksa memisahkan kau dari aku, sebenarnya..aku menghantar kau kerana aku jatuh sakit ketika itu..Mungkin kerana ketika aku bekerja kontrak di tempat pembinaan menyebabkan aku sangat terdedah pada debu dan simen..Aku terjatuh semasa kerja dan dikejarkan ke hospital..Doktor mengesahkan aku menghidapi barah peparu dimana badan ku tidak berupaya untuk memikul barang yg berat, serta pernafasan aku sudah tak selancar dulu..Patutlah aku selalu batuk batuk, sesak nafas dan pandanganku yg makin kabur..Aku terpaksa dirawat dihospital walaupon doktor menjangkakan aku xkan bertahan lama..
Sayangku..
Aku titipkan surat ni di rumah pusaka, ketika ini aku di hospital..Jika suatu hari nanti engkau pulang ke rumah kita..Bacalah semua surat2 dan bukalah semua hadiah yg aku belikan setiap tahun lebih kurang 9 tahun dahulu..Dan maafkan aku jika tidak dapat sediakan hadiah untukmu pada tahun ini..
Adikku sayang..
Mungkin tika kau membaca surat ini..Aku sudah pon tiada..Jangan kau bersedih..Di sini ada beberapa perkara yang ingin aku katakan..
Untuk menyapu rumah kita ketika aku pulang dengan pakaian dan kotor serta debu, TERIMA KASIH.
Untuk mengelap setiap barang yg aku sentuh supaya sentiasa bersih dan tiada kuman, TERIMA KASIH.
Untuk membasuh pakaianku yg busuk dengan peluh ku, TERIMA KASIH.
Untuk melemparkan senyuman dan salaman ketika aku pulang dr kerja, TERIMA KASIH.
Untuk memasak lauk kegemaranku yg kau sangka aku tidak suka, TERIMA KASIH.
Untuk mengingatiku dan menulis surat yg tidak bisa aku balas, TERIMA KASIH.
Untuk menjadi adik yang sangat aku sayangi, TERIMA KASIH.
Untuk segalanya yang kita tempuhi, suka mahupon duka, TERIMA KASIH.
Adikku sayang..
sekiranya engkau disunting seseorang..Biarkan pakcik kita menjadi walimu..Kerana aku mungkin sudah tiada..
Bahagiakanlah dirimu..Kerana itu yg aku mahukan..Jagalah suamimu dan jangan kau ingkarinya..
Salam sayang sedalam-dalamnya,
Abang.”
Di rumah pusaka itu..Aku termenung bersama jernihan airmata yg mengalir..Lantas..Aku buka satu persatu hadiah yang dikatakan..
Semuanya berwarna pink..Dan semuanya di tulis nama aku dengan tulisan yg sangat indah..Ya Allah…Aku meraung sambil menatap hadiah itu..

08 December 2011

♥Sayonara Sarawak♥

Baru ja ciap packing..2morow going back 2 sabah..hehe...cedey..tggal kn srwk wlaupun happy mau balik sbah..pasne tda suda spiking2 srwak...tda suda spiking2 iban...hoho..hope pren2 d srwk ne nda lupa sma aku k..dun worry...ak x akn lpa kmu juga...^^ btw, gudluck guys...gudluck lam pa2 ja yg kmu buat,yg baik2 ja k..yg jaat nda bulih..hehe...nda sia2 jua aku jauh2 praktikal...byk kenangan,,, :)

paling aku rndu pasne,,,anak aku dua ekor ne,,paling nakal..paling nda bulih diam..tp paling manja sma aku...tiap mnit cikit2 "aunty bby!" ada ja ragam ,,hehe...cmna la drg dua ne lau tda aku...huhu...




k la...feel so tired... :) will miss u ol...bye2 sarawak....~~

My Luffy :'(

im dead now ! huhuhu...lappy ku bwat masalah...damn..mau marah pn susah..mau memaki pn susah,.. i dunnoe la pa sakit luffy aku ne...welcome window nya lmbat loading..mau bjam jua aku tggu,,dua jam jua ku nangiz truz tlmpau rsau,p try safe mode pn nda dpt..atu baru tia mmbari panaz...zzz...

masalahnya skrg, report praktikal aku yang suda siap...suma ada d dlm...pic2 praktikal tuk laporan harian pn masi ada dlm,,,My Gosh,,,my fault also..x copy awal2 p pendrive...nah,,,bgtulah lau malang x berbau Mcdonald..hoho

ada yg cakap hard disk mau rusak la..ada yg ckp mother board la...ada yg ckp windows nya ja rosak..ada yg suru buka ram nya p gosok2 maybe tlmpau pnaz...byk2 ne,,hope, wndows la yg rosak,,jan smpai hardisk n mthrboard rsak..nnt money lae mlayang..huhu...

LUFFY..do u know how much i love u... :'( pliz....dont get sick..i care 4 u all diz time rite...i hav'nt done something bad 2 u..o ya except ur battery.. :p so dont pay me like this..i need my report...i dont care d other stuff..i juz need my report...pliiizzzzzz....if u save my report, i pomiz i change ur fan..n x lagi kasi berat2 dgn file..n x ganti lappy baru..ok luffy darling..i mizz u...i really 1000x need u dear...get well soon k...mwahh!

sincerely from ur owner........ :')

06 December 2011

Tips Lajukan Broadband ^__^

hihi...actually aku pun baru jumpa tips ne...just mau share la dgn org2 yg x tau ne...coz slalu aku nmpak org post status marah dgn broadband la...maki broadband la coz lambat,,,biasa la ujung2 bulan...haha wei,,bukan salah broadband la...kamu kali 2 blum bayar.. nda pun,, ada la 2 kan kamu "tgk benda lain" yg melambatkan broadband..haha..toodles! :p yg sudah tau 2, diam ja sana,,jgn mau treeeeppppp...
ok peepz...bgini syak kmu buat k...

1st ~ Connect dulu broadband tu k.

2nd ~ Klik "Start" ( yg ada d bwah tab menu 2..ada jua yg pakai simbol ja)

3rd ~ D ruang search tu, kamu taip "cmd" then klik "ok / enter"


4th ~ then benda ne akan kluar d screen kamu..taip "ipconfig/all" & klik enter.


5th ~ bila suda enter, keluar la semua senarai connection..yg perlu kamu buat, cari nama modem broadband kamu. cari IP Address / Subnet mask / Default Gateaway. 
Pilih ja 1 antara 3 nie n copy kod tersebut.

6th ~ Pastu tgk ayat d bawah yg bertulis ( C:\Documents and Settings\COMPAQ> ) ->cnth bg pengguna compaq hp.

7th ~ Paste kod yg kamu copy tadi di sebelah ayat yg d atas. Contoh :

 C:\Documents and Settings\COMPAQ>ping ( ip address yg d copy tadi )
 C:\Documents and Settings\COMPAQ>ping 12.180.34.221 -+

8th ~ then benda tu akan kuar cm nie..


9th ~ mesti ada macam ne,,,kalau bnda tu x kuar mcm d pic 2,, paam2 la..kena la buat balik coz x jadi..haha..time on9, biarkan ja bnda ne , jangan d tutup... ok guys,,,huhu,,, btw,, gudluck! ^___^


03 December 2011

JaNuaRy :)

Well, Im not pretending that im good enough..Try 2 Understand me..Half of  d statement below is true. :)
-JANUARI-



* Bercita-cita tinggi dan orangnya serius, suka mendidik dan dididik. (serius? haha toodles! )

* Sangat mudah melihat kelemahan orang dan suka mengkritik. (yai..suma org pn bgitu )

* Rajin dan setiap yang dibuat nampak keuntungan. ( haha chill2..bukan slalu ok )

* Suka pada kecantikan, kekemasan dan teratur.

* Bersifat sensitif dan berfikiran mendalam.

* Pandai mengambil hati orang lain. ( ermm...not really..)

* Pendiam kecuali telah dirangsang.

* Agak pemalu dan mempunyai daya tumpuan yang sangat tinggi. ( daya tumpuan x juga la.huhu)

* Mudah mendisiplinkan diri sendiri. ( x tau apa yg disiplin.haha )

* Badannya sihat tetapi mudah diserang selsema.

* Bersikap romantik tetapi tidak pandai memperlihatkannya. ( yew,,mana ada )


* Mudah Jatuh Cinta ( haha shitt..x pn )

* Mudah Melupakan perasaan Cinta terhadap org yg di cintai sekiranya dikhianati


* Pandai mengambil Hati pasangan ( ini lagi,,teda2 ne )

* Suka berdiam diri

* Bakal Jadi seorang ibubapa yg penyayang (we'll see it on d future :p )

* Ramai kenalan, tapi sedikit pemalu

* Bersungguh-sungguh melakukan kerja ( kadang2 syak 2 )


* Cukup sayang pada kanak-kanak.

* Suka duduk di rumah.

* Setia pada segala-galanya. ( ermm..? not 'segala2 nya' )

* Suka Pendam Perasaan.

* Perlu belajar kemahiran bersosial.

* Sifat cemburu yang sangat tinggi

02 December 2011

Wanita, Perempuan, Cewek, Gadiz..

Lembut wanita kerana senyumannya, Cekal wanita kerana beraninya, Patuh wanita kerana kesetiaannya, Sabar wanita kerana imannya, Kasih wanita kerana belaiannya, Lemah wanita kerana air matanya, Ikhlas wanita kerana simpatinya, Pendam wanita kerana cemburunya, Sayang wanita kerana sikap keibuannya, Tanpa wanita lelaki menjadi lemah, Kerana wanita jugalah lelaki menjadi kalah :))

Tough Time Never Last, But Tough People Do.

Trust Only What U See Coz D Heart Tells Lies.

Follow ur heart, but dont forget 2 take ur brain with u.

if u think life's isn't fair, when shit happen, just deal with it.

Its not how good u are, but how good u want 2 be

Free ur mind from worries

Live Simply, Give More & Expect Less

" I Love Listening To Lies, When I Know The Truth "